Branding af Djurslands erhvervsliv
Djursland rummer Danmarks lykkeligste postnummer – og nu også Årets Landsby. Men vores erhvervsliv er også helt unikt. Og det skal flere vide.
Første møde i Branding Task Force
Vi fortsætter arbejdet med at brande DJURSLANDS ERHVERVSLIV – og går nu i gang med at finde og indsamle de gode historier, der lever i jeres virksomheder.
Branding Task Force mødtes d. 17. juni hos Business Djursland for at gribe de gode input fra kampagnen Opdag din arbejdsplads og Branding X Djursland – og give dem retning i det videre arbejde med at formulere og omsætte Djurslands X-faktor til et brand, der kan støtte virksomheder i en fælles tiltrækning af medarbejdere til vores område.
Målet for gruppens arbejde er – henover efteråret – at sætte en strategisk ramme for et konkret, plug-and-play og implementerbart materiale, alle Djurslands virksomheder kan bruge i hver deres rekrutteringsproces – uanset branche, postnummer og virksomhedsstørrelse.
Gruppen består af følgende virksomhedsrepræsentanter (fra venstre):
- Lisa Friis, Bureauet/Johnsen
- Britta Nissen, KontorSyd
- Bettina Møller, Ungeindsatsen
- Pia Holmberg, Lübker Spa & Golf Resort
- Peter Matzen, Handlemod
- Rasmus Tvedegaard. Rønde Højskole
- Karol Fuks, Handel Grenaa
- Ole Mølby, Vahle
Business Djursland vil være tovholder på processen.
Del din historie med os
De gode historier fra erhvervslivets bedste ambassadører skal i spil. Og hvem er det så? Det er måske dig eller din medarbejder.
Har du en historie, der fortjener at blive fortalt? Har du Djurslands gladeste og stolteste medarbejder? Eller har du selv fået opfyldt din karrieredrøm ved at finde eller skabe dig et arbejde på Djursland? Og vil du dele den historie med os andre?
Så hører vi gerne fra dig! Tøv endelig ikke med at henvende dig til Lisa Mikkelsen, som er tovholder på processen: lisa.mikkelsen@businessdjursland.dk. Vi holder røret åbent hele sommeren – indtil mandag d. 18. august, hvor vi samler sammen.