Branding X Djursland samler virksomhederne

Vi er et skridt nærmere på at finde Djurslands x-faktor. For torsdag d. 10. april mødtes 60 personer fra erhvervslivet for at smøge ærmerne op og i fællesskab arbejde med, hvordan vi brander erhvervslivet på Djursland.

Som ramme for workshoppen gav fire skarpe oplægsholdere – eksperter på hvert sit område – os oplæg, krydderi til eftertanke og værktøjer til at formulere:


Hvad er det vi kan på Djursland, hvad er vi fælles om, og hvad forbinder os. Og ikke mindst: HVORDAN FORTÆLLER VI DET?

Fordelt på 7 borde arbejdede de 60 personer i 3 timer med emner spændende bredt fra

– 𝒍𝒆𝒅𝒆𝒓𝒆 𝒅𝒆𝒓 𝒍𝒚𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒈 𝒊𝒏𝒗𝒐𝒍𝒗𝒆𝒓𝒆𝒓

– 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒌𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒆𝒎𝒑𝒍𝒐𝒚𝒆𝒓 𝒃𝒓𝒂𝒏𝒅𝒔

– 𝒂𝒏𝒔𝒗𝒂𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒅𝒆 𝒖𝒏𝒈𝒆 𝒈𝒆𝒏𝒆𝒓𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒆𝒓

– 𝒔𝒕æ𝒓𝒌𝒆 𝒊𝒍𝒅𝒔𝒋æ𝒍𝒆 𝒐𝒈 𝒇æ𝒍𝒍𝒆𝒔𝒔𝒌𝒂𝒃𝒆𝒓,

– 𝒆𝒓𝒉𝒗𝒆𝒓𝒗𝒔𝒍𝒊𝒗𝒆𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒔𝒗𝒂𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒗𝒐𝒓𝒆𝒔 𝒍𝒐𝒌𝒂𝒍𝒔𝒂𝒎𝒇𝒖𝒏𝒅 𝒐𝒈 𝒌𝒖𝒍𝒕𝒖𝒓𝒉𝒊𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒆 𝒑å 𝑫𝒋𝒖𝒓𝒔𝒍𝒂𝒏𝒅

– og meget mere…

Med dagens workshop er 6+ måneders arbejde afsluttet. Og dog. For nu fortsættes indsatsen i ny form i det netop etablerede Branding task force, som over det næste års tid skal arbejde strategisk med, hvordan opgaven med at brande Djurslands erhvervsliv løftes fremadrettet med afsæt i dagens arbejde.

Tusind TAK til deltagerne, hver og én, for jeres engagement i dag!

TAK til oplægsholderne Mie Spuur Simonsen (SAM International, Peter Laut Matzen (Handlemod) Lisa Friis (Bureauet) og Lars Norman Thomasen (Lokalaviserne) for at give stof
til eftertanke – og handling!

TAK til Ene Gro Stubsgaard for at tegne de vigtigste pointer og nuancer, så vi har dokumentation til det videre arbejde! Dette deler vi selvfølgelig hurtigst muligt efter Påsken.

TAK til Havmøllen for et fabelagtigt værtskab!