Erhvervsservice Syddjurs inviterer til temamøde d. 4. november

Dato: 4. november
Tidspunkt: 18.10-20.00
Sted: Rønde Idrætscenter, Skrejrupvej 9B, 8410, Rønde
Tilmelding: Tilmeld dig her – Det er gratis at deltage

Hvorfor er det stadig vigtigt at arbejde strategisk med din fysiske butik? Og er du nysgerrig på markedsføring på sociale medier? Og har du overvejet, om du skulle åbne din egen webshop?

De spørgsmål får du svar på til dette temamøde, hvor vi får besøg af to eksperter indenfor detailhandel: Maria Louise Engelbredt fra Erhvervshus Midtjylland og Michael Eliasen fra marketingbureauet Become.

Her vil du blandt andet blive klogere på:

  • Forbrugernes behov i de fysiske rammer
  • Hvordan du opbygger dit brand online
  • Hvordan du kan bruge Google og forskellige sociale medier til at skabe mere trafik i din butik.
  • Hvilke kanaler, du bør prioritere
  • Hvordan du kommer i gang med at sælge online fra egen webshop og ”Klik og hent”
  • … og meget mere

Med andre ord vil du blive klogere på hele kunderejsen anno 2021: Fra interesse til køb i butik.
 

Program:

Kl. 18.00 Dørene åbnes

Kl. 18.10 Velkommen ved Niels Bech Laursen, Erhvervsservice Syddjurs

Kl. 18.15 Exceller i din fysiske butik ved Maria Louise Engelbredt Erhvervshus Midtjylland.

Maria Louise vil fortælle omkring forbrugernes behov i de fysiske rammer kombineret med en række konkrete råd til, hvordan du excellerer på netop denne platform.

Kl. 19.00 Sandwich og vand

Kl. 19.10 Digitale muligheder for at øge dit salg ved Michael Eliasen fra Become.

Michael vil fortælle om, hvordan du kan få din online tilstedeværelse til at skabe mere trafik i din butik. 

Kl. 19.55 Muligheder for tilskud til udvikling af din forretning ved Niels Bech Laursen

Maria Louise har arbejdet med butiksdrift, salg & ledelse, brand kommunikation og forbrugeradfærd igennem de sidste 26 år. I dag arbejder hun hos Erhvervshus Midtjylland med speciale i sparring og rådgivning indenfor detailhandlen i hele Region Midtjylland.

Michael Eliasen har 9 års erfaring med strategisk rådgivning indenfor kommunikation og online salg fra flere digitale bureauer og reklamebureauer. Michael har rådgivet både store og små aktører indenfor detailhandelen.